Przegląd tematu
Autor Wiadomość
fisu
PostWysłany: Śro 5:24, 02 Sty 2008    Temat postu:

nauka jump buga

http://www.youtube.com/watch?v=IJK83dDfc0E&feature=related
Calemb
PostWysłany: Pon 19:20, 31 Gru 2007    Temat postu:

Średnio chcą działać......linki
fisu
PostWysłany: Pon 17:06, 31 Gru 2007    Temat postu:

dodałem 2 linki ;] lecz trzeba sciagac to na kompa :]

lepiej sciagnij lepiej to zobaczysz co i jak bo na youtube.com to powiem ci tak ze gówno zobaczysz Razz
Calemb
PostWysłany: Pon 17:00, 31 Gru 2007    Temat postu:

Powiem szczerze, ze właśnie drugiej techniki próbowałem dość często, ale nie wiedziałem, ze to tak dokładnie działa. Po prostu tuż przed zetknięciem z ziemią podskakiwałem i zdarza mi się stracić mniej Hp niż normalnie. ale robiłem to bez ducka i nigdy nie udało mi się zrobić tak, żeby nie stracić ani 1hp.
maddd
PostWysłany: Pon 16:51, 31 Gru 2007    Temat postu:

wow ;D masz jakis filmik ? jestem ciekawe jak to wyglada
fisu
PostWysłany: Pon 16:45, 31 Gru 2007    Temat postu: EDGEBUG vs JUMP-BUG

EDGEBUG vs JUMP-BUG

W tym artykule chciałbym porównać 2 zwariowane techniki służące do oszukania cs'a :].

Na początku opisze po krótce obie techniki:

Edgebug - (czyli kant|BŁĄD) technika ta daje dość znaczną przewagę graczowi na mapach bez ładowarki hp. Pozwala ona nie odnieść żadnych obrażen i/lub śmierci spadając/skacząc z dużej wysokości. Jest dość prosta do opanowania i polega na tym aby spaść idealnie na kant "czegoś". W zwykłej grze może też posłużyć jako ratunek gdy spadamy z dużej wysokości i na dole na ziemi jest jakiś przedmiot wystający nad ziemie możemy próbować edgebuga.

Podsumowujac: Skocz, opadaj w strone miejsca lądowania (kanta), traf w kant "czegoś"

PLUSY: Smile
+ Baardzo przydatna
+ Dość łatwa do opanowania

MINUSY: Sad
- największym minusem jest fakt, że bez kanta na którym możnaby wylądować z edgebuga "nici"Neutral

Jump-bug - (czyli skok|BŁĄD) Jest bardziej skomplikowany od edgebuga, trudniejszy do opanowania i zapewne niektórzy jeszcze o nim nie słyszeli... Do rzeczy.
Jump-bug podobnie jak edgebug służy do skoków(do lądowania po skoku) z dużych wysokości bez straty hp. Jest jeszcze bardziej przydatny od edgebuga i daje jeszcze większa przewagę na mapach bez ładowarki hp. Jednym z najlepszych przykładów wzorowego jump buga jest wr z kz_ep_gigablock_b01.
Jak już pisałem jest dość trudna technika. Sęk w tym, że do póki gracz nie dotknie podłoża nie odniesie żadnych obrażen i jump-bug opiera sie właśnie na tym... gdy naciśniesz +duck (ctrl) model opadnie o 4u . tak więc jeśli przez cały lot będziemy trzymać +duck i 4u nad ziemia puścimy go i tuż po puszczeniu ducka wciśniemy +jump (space) nigdy nie dotkniemy ziemi co oznacza, że nie stracimy hp.

Podsumowując: Skoczyć, spadać, nacisnąć i trzymać +duck, puścić +duck i skoczyć prawie w tym samym momencie (4unity nad miejscem lądowania)

PLUSY: Smile
+ Baardzo przydatna (bardziej niż edgebug)
+ Można go zrobić w miejscach gdzie edgebug jest nie możliwy

MINUSY: Sad
- jedynym minusem jest trudność w opanowaniu tej techniki

Jednym zdaniem:
Edgebug dla początkujących powinien wystarczyć ale Jump-bug jest zdecydowanie lepszy i warto się go nauczyć

Tekts pożyczyłem od kumpla ktory pisał tutka o tym :] pisac mi sie niechciało Razz hehe


Link do tutorial'a edgebug'a: http://xtreme-jumps.eu/download.php?view.275
Link do tutorial'a Jump-bug'a: http://xtreme-jumps.eu/download.php?view.482

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.